скидання пароля
Ця стаття допоможе Вам якщо Ви забули пароль на своєму пристрої - XVR , NVR , або IP камера
Перший варіант ( Цей метод працює, якщо була прив'язка пристрою до e-mail власника):
1) Знаходимо та натискаємо кнопку «Забули пароль» («Forgot Password») на камерах – кнопку видно при вході на web-інтерфейс. На реєстраторах – лише при підключеному моніторі (через GUI-інтерфейс)
або за допомогою утиліти «ConfigTool» знайти камеру/реєстратор і натиснути на зелену кнопку «Reset»
2) Після цього, у всіх трьох випадках у Вас буде доступне вікно з QR-кодом
3) Відкриваємо програму DMSS - Натискаєте внизу кнопку профілю - Вибираєте пункт «Tool Manager»
>
4) Вибираєте меню «Password Resetting» - Скануєте QR-код, який отримали з пристрою, або з «ConfigTool»
5) Поява повідомлення «Request resetting password successfully» означатиме, що все пройшло вдало. Вам на пошту надійде повідомлення з темою "Password reset", де буде вказано код безпеки (Security Code), який потрібно ввести в рядку на пристрої, або в програмі "ConfigTool" - щоб з'явилася можливість двічі ввести новий пароль. Код безпеки діє 24 години. Якщо не надійшов лист – прохання перевірити папку «Спам»
Другий варіант:
Апаратне скидання через кнопку «Reset» у заводський стан (скидає не тільки пароль, але й налаштування пристрою)
Третій варіант:
Скидання через XML-файл
1) Формуєте файл на Ваш комп'ютер ExportFile.xml за допомогою утиліти «ConfigTool».
2) Цей файл потрібно надіслати на пошту info@dahua-store.com.ua
Окрім файлу скидання, у листі повинні бути додані такі дані:
- Тема листа «Reset_назвапристрою» (наприклад, Reset DHI-NVR2104-I)
- ПІБ відправника
- Контактний номер телефону
- Вручну прописано модель та серійний номер пристрою
- Місце покупки (назва компанії)
- Фото самого пристрою - фото етикетки, де чітко видно модель та серійний номер
3) Після отримання листа у відповідь з файлом «result.xml», його слід завантажити в меню «Import XML» і перейти до меню введення нового пароля. Термін дії файлу – 72 години. Програму під час процедури не можна закривати, вимикати пристрій із мережі та перезавантажувати мережеве обладнання – інакше все потрібно робити заново
**При використанні цього методу потрібно враховувати, що цей метод не є основним (основний – через прив'язаний email та програму). Цей метод доступний не для всіх пристроїв - щоб дізнатися, чи підтримується Вашим пристроєм скидання через XML, у програмі ConfigTool має бути відповідна іконка.